farzandanekhak

farzandanekhak

farzandanekhak
farzandanekhak

farzandanekhak

farzandanekhak

پاورپوینت درس سوم همیشه با من هدیه آسمان سوم دبستان: همیشه با من

پاورپوینت درس سوم همیشه با من هدیه آسمان سوم دبستان: همیشه با من

پاورپوینت درس سوم همیشه با من هدیه آسمان سوم دبستان همیشه با من

دانلود پاورپوینت درس سوم همیشه با من هدیه آسمان سوم دبستان: همیشه با من

پاورپوینت نمونه سوالات درس هدیه ها سوم
درس 3 هدیه های سوم 
دانلود پاورپوینت درس همیشه با من هدیه آسمانی 
هدیه آسمانی سوم 
اسلاید درس سوم هدیه آسمانی سوم همیشه با من
دسته بندی آموزشی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1387 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

پاورپوینت درس سوم همیشه با من هدیه آسمان سوم دبستان : همیشه با من

 

توضیحات :

پاورپوینت درس سوم همیشه با من هدیه آسمان سوم دبستان : همیشه با من

20 اسلاید همراه با نمونه سوالات

برای زیبایی پاورپوینت از فونتهای B kamran و B koodak استفاده شده است.

 

فهرست مطالب پاورپوینت :

اهداف درس

مفاهیم کلیدی همراه با توضیحات

متن اصلی

نمونه سوالات

مطالعه آزاد

همراه با پاسخ سوالات درس

.. متن اصلی
پاورپوینت دقیقا مثل کتاب درسی هست و هیچ گونه اضافه و کسری نشده است .. همراه با مطالعه آزاد برای یادگیری بیشتر و اهداف درس و نمونه سوالات همراه با جواب

 

قسمتی از متن اصلی :

محمّد از خیمه بیرون آمد. نگاهی به اطراف انداخت. همه جا خلوت بود. صبح خیلی زود، فرزندان حلیمه گوسفندان را به چرا برده بودند.

به خیمه برگشت و به دایه اش حلیمه گفت: مادر جان، چرا من با برادرانم به صحرا نمی روم؟

و...

دانلود پاورپوینت درس سوم همیشه با من هدیه آسمان سوم دبستان: همیشه با من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد